Assemblea General Extraordinària 2019

20 de setembre de 2019

posts/2019/11/28/IMG_20190919_173010-min_3fdfjFq.jpg

El passat 19 de setembre, el COEIIB va celebrar la seva primera Assemblea General Extraordinària, després de molts d'anys d'inactivitat, en el saló d'actes de PIMEM, amb la participació del President del Consejo General de Colegios Oficiales de Ingeniería en Informática (CCII), Juan Pablo Peñarrubia i Julián del Valle, Vocal, amb el següent ordre del dia:

• Aprovar la gestió de la Junta Gestora, ratificant les seves decisions, o en el seu cas reprovant o esmenant el que procedeixi
  • Elegir la Junta de Govern i presentación de la Junta de Govern electa o proclamada, així como el pla de Govern 2019-2023
  • Establir les quotes col·legials
  • Posar en comú, i en el seu cas accions, sobre qüestions o novetats rellevants en relació amb la professió
  • Llegir i aprovar l'acta de la sessió
La celebració d'aquesta Assemblea va ser considerada com una ocasió especial perquè, a més de significar la proclamació de la Junta Gestora com la nova Junta de Govern del Col·legi, implicava la reactivació oficial del Col·legi després de molts d'anys d'inactivitat i després d'acabar el procés iniciat el mes de juliol.

També, va significar el retrobament entre el personal col·legiat, del qual es pot destacar l'elevada participació (70% del cens) que va tenir a l'Assemblea.

Des del COEIIB volem mostar el nostre agraïment a les persones col·legiades, per la confiança dipositada en la nova Junta, i també als membres de la Junta de Govern del CCII, sense l'ajuda i participació dels quals, durant el procés de reactivació, aquesta no s'hagués arribat a produir.

Filtre per categories