El Govern i el Col·legi d’Enginyeria Informàtica signen un conveni per instal·lar-se en el ParcBit

20 de maig de 2025

posts/2025/05/20/GBBit_COEIIB_vCNQi3K.jpg

El Govern i el Col·legi d’Enginyeria Informàtica signen un conveni per instal·lar-se en el ParcBit

L’acord té una durada d’un any i es pot prorrogar anualment un màxim de quatre vegades

El vicepresident de la Fundació Bit i director general d’Innovació i Transformació Digital, Sebastián González, i el degà del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de les Illes Balears (COEIIB), Francisco Perales, han signat un conveni de col·laboració perquè es puguin instal·lar en el ParcBit.

El conveni estableix que se cediran de forma gratuïta sales de reunions per a l’ús del COEIIB, mentre que el col·legi professional durà a terme actes anuals en les instal·lacions del ParcBit, en el marc de la política d’atracció d’empreses i talent que realitza el Govern de les Illes Balears, junt amb la importància de la divulgació tècnica de la ciència i la innovació per fomentar l’interès i la participació de la societat civil en la recerca i el desenvolupament tecnològic.

L’acord, que no comporta cap tipus de despesa, té una durada d’un any, tot i que es podrà prorrogar anualment abans de la seva finalització, amb un màxim de quatre pròrrogues.

https://www.caib.es/pidip2front/ficha_convocatoria.xhtml?lang=ca&urlSemantica=el-govern-i-el-collegi-denginyeria-informatica-signen-un-conveni-per-installar-se-en-el-parcbit

 

Filtre per categories